Pages

Sunday, 10 March 2013

Hey! Saya kembali lagi..Hukhuk..

I'm BACK!!

Tu pun setelah lebih setahun aku tak hapdet! huk'aloo..baik takyah berblog..ye tak?
Sebab utama penyakit M paling besar melanda diri sepanjang tahun..aje gilerrr..

Anak aku pun dah masyuk dua tahun dah..cepatnye masa berlalu..
Dan masih lagi fully bf..ntah bila nk bentinye..
takpe sayang.. selagi Ayeh mahu, mama akan cuba bagi yg terbaik untuk Ayeh ya..
Ramai yg dah tanya bila nak tambah lagi? Ehe..yg tu nanti kita story lain lah..hihihi

Inilah dia my hero.. Muhammad Harith Hakim..nama glemer dia Yehkim @ Ayeh..
Gambar ni masa sambutan besday dia kt rmh mertua aku kt seremban..

ni kek dia..kitorg tempah siap ada gambar Ayeh dengan boboiboy ngn kawan2 lagi..
ayeh mmg peminat boboiboy..so tempah la kek yg camni..
puas hati sgt..kek pun sedoppp..tq to kak norli sbb buatkan kek yg sedap ni.. :)


sesi makan kek bersama tetamu..4 potong kek untuk perut dia sorang je..

dengan Huzir..

Terima kasih kepada famili mertua sebab sudi membuat majlis sambutan besday ni buat kali ke-2 Ayeh kat rumah..
Kali pertama dulu pun kat rumah ni jugak..
Terima kasih kepada tetamu yg hadir dan yg bagi gift..walau2 kecil-kecilan je tapi meriah jugak sbb ramai budak2..

Bila besday Ayeh sebenarnya? Ehehe..dua bulan lepas..11 Jan 2013..
sama hari dgn besday Dato' Siti Nurhaliza tau..
Nape dah 2 bulan berlalu baru dah storyyy? Citer dah basi hokey..
Hmm..suka ati aku laaa...blog aku..hahaha..

No comments:

Post a Comment